Thursday, July 16, 2020

BBM3410Satu2020: Kalendar 2021

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hai? Diharap semua dalam keadaan sihat sejahtera.

Hari ni, tujuan penulisan di blog ini bukan untuk bercerita benda yang biasa sy bercerita tapi hari ni special sikit sebab sy nak kongsikan kalendar yang cantik sy telah usahakan. Bagi sy, kalender sy cantiklah ni, tapi bagi awk wow asal cantik sangat ni Nija hasil kerja kau? hehehehe.

OKAY!!!!

Untuk proses penghasilan kalendar ini memanglah agak menyabar. Namun dengan kudrat dan usaha yang ada saya berjaya untuk siapkan hasil kalendar 2021 saya. YAY!! Tak lupa juga jutaan terima kasih di atas jasa Prof kesayangan ramai iaitu Prof Dr Normaliza dan jutaan terima kasih juga diucapkan kepada En Akmal kerana memberi tunjuk ajar dalam penghasilan kalendar ini.

Walaupun, berkali-kali perlu ke kedai leptop untuk memperbaiki leptop yg rosak akibat memuat naik PhotoShop,namun saya reda dan Prof ajar hidup ni kena reda selalu. Hasil keredaan dan kesabaran saya, saya berjaya menyiapkan kalendar 2021 dengan ikhlas hati.

Meh tengok!!!!!!!



























No comments:

Post a Comment